فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

تعداد بازدید: ۳۹۳۶
کد خبر: ۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
نشست اعضای ستاد مبارزه با کرونا در فدراسیون فوتبال

اظهار رضایت فیفا از آغاز دوباره لیگ برتر

‎نشست اعضای ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال عصر امروز با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

 به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این نشست با حضور مسئولین کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال و سازمان ليگ از جمله دبیر سازمان ليگ و مسئول کمیته برگزاری مسابقات ، کمیته پزشکی ، فناوری اطلاعات ، بین الملل ، جوانان ، آموزش ،بانوان ، حراست ، فوتسال ،تیم های ملی ،  ایفمارک ، فرهنگی ، داوران و سایر بخش های مربوطه مباحث مرتبط با برگزارى رقابت های لیگ برتر اردوهای تیم های ملی همچنان مسابقات و فعالیت سایر رده ها با رعایت اصول بهداشتی وپروتکل های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در این نشست ضمن قدردانی از سازمان لیگ برتر فوتبال ایران ، ایفمارک وکمیته پزشکی فدراسیون همچنین واحدهای حراست ، دپارتمان تیم های ملی و کمیته فوتسال آغاز دوباره مسابقات باشگاهى و اردوهاى تيم هاى ملى را اقدامی بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و در این خصوص اظهار داشت: از ابتدا میدانستیم که کار بسیار سختى برای اجرای تمرينات ، اردوها و مسابقات با رعایت پروتکل ها در پیش داریم اما باید بگویم اين کار سخت بسیار خوب و در سطح قابل قبولی اجرا شد و از آغاز مسابقات خوشحال هستیم.

نبی اضافه کرد:ظهر امروز جلسه تلفنی با حضور خانم اسدی مسئول کمیته بین الملل با مسئولین فیفا داشتیم که در اولینبخش گفت و گو ها در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر پرسیدند و وقتی با پاسخ مثبت ما در خصوص برگزاری مسابقات مواجه شدند از این اقدام اظهار رضایت کردند. در واقع برگزاری مسابقات برای فیفا و AFC اهمیت زیادی دارد. در سطح جامعه هم یک شور و نشاط همچنین امیدی به وجود آورده که بسیار ارزشمند است و جا دارد به همین دلیل از همه اعضاى ستاد مبارزه با کرونا در مجموعه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر کنم.

در ادامه این نشست سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی در خصوص پروتکل های بهداشتی و موارد مورد توجه در برگزاری بازی های لیگ برتر همچنین رقابت های دسته های اول و دوم ارائه کرد.

همچنین دکتر هراتیان مسئول ایفمارک، دکتر سیف مسئول کمیته پزشکی ، دکتر خانلری و دکتر شهاب به تشریح فعالیتهای صورت گرفته و جزئیات مرتبط با برگزاری رقابت ها ، انجام آزمایشات و تست های مربوطه ، نحوه برگزاری اردوهای تيم های ملی و موارد مرتبط با پیگیری رقابت ها و فعالیت ها در زمان شیوع بیماری کرونا پرداختند.

بررسی مشکلات موجود همچنین چالش ها و محدودیت های مرتبط با اجرای پروتکل های بهداشتی از جمله مباحثی بود که در این نشست و در حوزه های مختلف از جمله فوتبال ، فوتسال ، فوتبال ساحلى همچنین داوران ، جوانان و آموزش  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان این نشست بر ضرورت آسیب شناسی دقیق و ارائه گزارش جامع به منظور رفع مشکلات و موانع موجود در مسیرفعالیت های بخش های مختلف تاکید و مقرر شد جلسه اختصاصى با ارائه پيشنهادات اجرايى و عملى در راستاى تقويت هرچه بيشتر پروتكل هاى بهداشتى با رييس فدراسيون پزشكى ورزشى نيز منعقد گردد. مضافا از همكارى شايسته كليه مديران عامل باشگاهها، كادرفنى، كادر پزشكى، سرپرستى و بازيكنان به ويژه عوامل برگزارى مسابقات و رسانه هاقدردانى مى گردد.

ارسال نظر
قاب خاطرات
گزارش تصویری
ویدئوها
آخرین اخبار

تمرین تیم ملی فوتسال در بانکوک برگزار شد+ عکس

گزارش تصویری از دیدار تیم های استقلال و شمس آذر

گزارش تصویری از تیم‌های فولاد خوزستان و مس رفسنجان

گزارش تصویری از دیدار تیم های نساجی و تراکتور

پیروزی تیم ملی ازبکستان مقابل عراق

گفت و گو با بازیکنان تیم ملی فوتسال در آخرین تمرین پیش از دیدار برابر بحرین

جام ملت های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند

تصاویری از دیدار تیم های ملی ویتنام و چین

پیروزی پرگل میزبان در بازی دوم مقابل میانمار

دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی

پربازدیدترین ها

الماسخاله:۴۸ تیم فوتبال استان گیلان در لیگهای کشوری حضور دارند

دعوت از 38 بازیکن به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان

۱۰ نکته از اولین تمرین تیم ملی فوتسال در بانکوک + عکس

شرایط سنی فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مشخص شد

اعلام برنامه مسابقات هفته های بیست و چهارم تا بیست و ششم لیگ دسته دوم

داوران هفته بیست و هفتم لیگ آزادگان مشخص شد

اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر مشخص شد

داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد

تغییر زمان سمینار آموزشی کمک داوران ویدئویی

آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴