فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

تعداد بازدید: ۲۰۹۱
کد خبر: ۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

نبی در آیین افتتاح دومین کارگاه آنلاین آموزشی قوانین رسانه ای؛ رسانه ها یک گل از فوتبال و مباحث اجرایی آن جلو هستند

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر می توان گفت رسانه ها یک گل از فوتبال و مباحث اجرایی آن جلو هستند که این موضوع نشان دهنده پیشرفت رسانه ها ست.

نبی در آیین افتتاح دومین کارگاه آنلاین آموزشی قوانین رسانه ای؛ رسانه ها یک گل از فوتبال و مباحث اجرایی آن جلو هستند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی،دبیرکل فدراسیون فوتبال در آیین افتتاح دومین کارگاه آنلاین آموزشی قوانین رسانه ای در فوتبال عنوان کرد: جا دارد در ایام پاسداشت روز خبرنگار فرصت را غنیمت شمرده و صمیمانه ترین تبریکات فدراسیون فوتبال را به مدیر مسئولان، سردبیران، دبیران، خبرنگاران، گزارشگران و عکاسان ورزشی که با زحمات شبانه روزی خود همواره نشاط و شادابی را به ملت بزرگ ایران و بویژه خانواده بزرگ ورزش فوتبال کشورمان ارزانی داشتند، تقدیم کنیم.
وی در ادامه بیان کرد: به چهره های ارزشمند و بزرگوار در عرصه رسانه و همچنین کالین گیبسون مدیر رسانه و ارتباطات کنفدراسیون فوتبال آسیا که در جمع ما هستند، خوشامد می گویم. گیبسون با سالها سابقه فعالیت در عرصه رسانه از جمله مدیریت روابط عمومی اتحادیه فوتبال انگلیس حرفهای شنیدنی و ارزشمند برای همگی شما خواهد داشت. به هر صورت رسانه های گروهی در این بخش خوشبختانه فعال بودند در وبینارهای مختلف شرکت کردند.همچنین اینجا در جمع ما آقای مهرداد مسعودی هستند که به ایشان هم خوش آمد می گوییم.
دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود:واقعیت این است که در این دوره چند ماهه اخیر با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان مسابقات در سراسر دنیا به حالت تعلیق درآمد و تعلیق این مسابقات دغدغه ای برای ورزش دنیا شد. قاعدتا با تلاش رسانه های گروهی که در سراسر جهان و هماهنگی هایی که در مجموعه های مختلف اعم از فیفا، ای اف سی و فدراسیون های عضو وجود دارد، خوشبختانه با تهمیدات و پروتکل های بهداشتی که در نظر گرفته شد، مسابقات در چارچوب این پروتکل ها در کشورمان آغاز شد.در ادامه مسابقات، رسانه های گروهی سهم بسیار بسزایی در این امر داشند و با حمایت و پشتیبانی آنها مسابقات سرانجام گرفت. در هر صورت ادامه مسابقات لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد. همچنین مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر نیز انجام می شود که این نشانگر عزم و ارداه کسانی است که در فوتبال زحمت می کشند تا این اتفاق رقم بخورد. آنچه مسلم است فوتبال مدیون حضور رسانه های گروهی است. آنها همیشه ثابت کردند که بازوی اصلی ورزش، بویژه فوتبال هستند.
دبیرکل فدراسیون اضافه کرد: بدون شک خاطره کسانی که در سال گذشته همراه ما بودند، بسیار خالی است و جا دارد به تعدادی از این دوستان که در این جمع حضور ندارند اشاره ای کنم. زنده یاد عطاءالله بهمنش، ،پرویز زاهدی، مهدی اسدالهی ، بهرام شفیع، عباس عبدالمکی ، ناصر احمدپور، عبدالقدیر آب پرور، ایرچ باباحاجی ، مهدی شادمانی ، علی مودت ، مرتضی پروازی مقدم، اکبر دیانی، یدالله خاکباز، منوچهر لطیف، جعفر محتشمی، مهدی نفر، میلاد اسلامی، حسین جوادی، علیرضا حافظی، حسین جعفری، منوچهر واحدی، اسماعیل زرافشان، فتح الله فتحی، نیما نهاوندیان، حسین حیدری و.. کسانی که امروز در جمع ما نیستند اما همیشه یاد و خاطره شان برای ما زنده است. امیدوارم دوستان ما در رسانه این اساتید را همیشه به عنوان کسانی که به ورزش کشور خدمت کردند به یاد داشته باشند.نکته مهم دیگر اینکه در حال حاضر می توان گفت رسانه ها یک گل از فوتبال و مباحث اجرایی آن جلو هستند که این موضوع نشان دهنده پیشرفت رسانه ها ست.
وی درباره نقش رسانه در ورزش، بویژه فوتبال گفت: ارتباطات نقش عمده ای را در دنیا ایفا می کند. به ویژه رسانه های گروهی در نهادهای ورزشی در این ایام کرونا، رسانه های دیجیتال و همچنین موضوعات مختلفی که به عنوان بستر پرداخت چه کمکی به نهادهای ورزشی می کنند، بسیار مهم است که توسط گیبسون مطرح خواهد شد، برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود. امیدوارم این وبینار برای تمامی دوستان مثمر ثمر باشد. این کارگاه آموزشی با تمام زحمات رسانه های گروهی برگزار شد. مجددا از همه دوستان که در این وبینار حضور دارند تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم وظایف خودمان را انجام دهیم و ناهنجاری که در ورزش فوتبال موجود است را با تعامل به هنجار تبدیل کنیم.
نبی در پایان اظهار داشت: بارها رسانه های گروهی را دیدم که در زمین فوتبال تیم های مختلفی را تشکیل دادند و این نشان می دهد در عمل بچه های رسانه اشتیاق شان ظاهری نیست و حضور آنها در زمین فوتبال به عنوان فوتبالیست امید بخش فوتبال خوب در ایران عزیزمان است. قاعدتا جوانان کشور ما الگوهایشان در زمین هستند. امیدوارم این همبستگی و تعامل اهالی ورزش کشور تداوم داشته باشد تا بتوانیم قدمی در این مسیر برداریم و به اتفاق هر چه بهتر تلاش خودمان را به گونه ای انجام دهیم که مدیون آینده ورزش کشور نباشیم و این فرصت را داشته باشیم چشم اندازها را به اجرا بگذاریم.

قاب خاطرات
گزارش تصویری
ویدئوها
آخرین اخبار

گزارش تصویری از گرم کردن بازیکنان تیم‌ملی پیش از بازی با افغانستان

برد تاجیکستان با دوگل مقابل کره جنوبی

اعلام برنامه مسابقات هفته دهم لیگ قهرمانی ۱۸ سال

تصاویری از دیدار تیم‌های ملی تاجیکستان و کره جنوبی

تیم ملی فوتسال ایران آماده مصاف با افغانستان

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال برای بازی با افغانستان مشخص شد

گزارش تصویری ورود تیم ملی ایران به ورزشگاه محل برگزاری بازی با افغانستان

جلسه فنی ایران و افغانستان برگزار شد+عکس

تصاویری از آخرین تمرین تیم ملی جوانان بانوان پیش از اعزام به مسابقات کافا

تصاویری از دیدار. تیم های چین و تایلند

پربازدیدترین ها

الماسخاله:۴۸ تیم فوتبال استان گیلان در لیگهای کشوری حضور دارند

دعوت از 38 بازیکن به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان

۱۰ نکته از اولین تمرین تیم ملی فوتسال در بانکوک + عکس

شرایط سنی فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مشخص شد

داوران هفته بیست و هفتم لیگ آزادگان مشخص شد

اعلام برنامه مسابقات هفته های بیست و چهارم تا بیست و ششم لیگ دسته دوم

اسامی داوران هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال مشخص شد

تغییر زمان سمینار آموزشی کمک داوران ویدئویی

اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر مشخص شد

داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد