- اعلام اسامی داوران هفت دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر
- برگزاری سمینار دانشافزایی نیم فصل داوران لیگ برتر
- روزنامه الکترونیکی فدراسیون شماره 270/اتاق فکر برای تیم ملی؛ وقت همنشینی است
- روزنامه فدراسیون فوتبال شماره 270/مردی بدون فریاد و بدون خودنمایی
- روزنامه الکترونیکی فدراسیون شماره 270/سایهات مستدام حشمت خان فوتبال ایران
- ۲۶ بازیکن به تیم ملی امید دعوت شدند
- روزنامه فدراسیون فوتبال شماره ۲۶۹/همدستی خانواده فوتبال برای فراری دادن بخش خصوصی
- روزنامه فدراسیون فوتبال شماره ۲۶۹/تیم ملی امید؛ یک رؤیای مشترک برای ایران
- روزنامه فدراسیون فوتبال شماره ۲۶۹/امیدهای ایرانی تحت حمایت ویژه فدراسیون
- روزنامه فدراسیون شماره 268/ پس از صحبتهای امیدوار کننده، در عمل هم از تیم ملی حمایت کنید
- روزنامه فدراسیون شماره268/ تنها اما ایستاده؛ تیم ملی در محاصره ناعادلانه
- روزنامه فدراسیون شماره 268/ عزم ملی برای حمایت از تیم ملی
- مسیری بدون محدودیت برای پیشرفت مهیاست
- دولت و مجلس به سربازان فوتبال ایران انگیزه و روحیه دادند/ایران پشت شیران
- قرعهای که «ایران» را دوباره به هم رساند
شریفی: باشگاهها تا دوشنبه جهت ارائه ضمانت بانکی مهلت دارند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین شریفی در ابتدا گفت: باتوجه به استقبال فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال از بحث واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاهها، مهلتی جهت ارائه ضمانت بانکی از سوی باشگاهها درنظر گرفته شد که این فرصت تا روز پنجشنه (27 آبان) بود، اما تضامین لازم را دریافت نکردیم.
وی ادامه داد: مجموعه مدیریتی فوتبال کشور مشتاق برون سپاری اجرای تبلیغات محیطی است. نشست مشترک با مدیران عامل باشگاهها نیز در راستای همین هدف بود و پس از آن نیز چندین جلسه توسط کارگروه مشخص شده برگزار شد. از آنجایی که وظیفه فدراسیون، صیانت از فوتبال کشور است و باشگاهها بخش بزرگی از فوتبال هستند، فدراسیون تصمیم گرفته با وجود عدم ارائه تضمین بانکی، اجرای تبلیغات محیطی را برای یک بازی به باشگاهها بسپارد.
شریفی افزود: تا روز دوشنبه (یکم آذرماه) باید تضمین بانکی از سوی باشگاهها ارائه شود، در غیر این صورت روال سابق ادامه پیدا خواهد کرد.
رییس روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: برون سپاری تبلیغات محیطی باید با شرایط استاندارد صورت بگیرد، چراکه لیگ فوتبال مشاع است و باید سهم یکسانی برای همه باشگاهها قائل شویم. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که سهامدار اصلی در این پروژه، فدراسیون فوتبال است. به همین دلیل یکی از اولین کمیتههای تشکیل شده پیرو دستور رییس فدراسیون، کمیته چابکسازی بود. پس انگیزه خود ما برای این اقدام بیشتر است. فدراسیون باید پاسخگوی همه باشگاهها باشد و قرار نیست که صرفا منافع یک یا دو باشگاه خاص حفظ شود.




