فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

تعداد بازدید: ۹۲۴
کد خبر: ۱۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
دومین نشست رویداد طلایه‌داران شکوه خلیج‌‌ فارس

حمایت فدراسیون فوتبال از رویداد بزرگ طلایه‌داران شکوه خلیج‌‌ فارس

امیرحسین محتشم و احسان محمدی به عنوان نمایندگان فدراسیون فوتبال در دومین نشست فرهنگی- ورزشی طلایه‌داران شکوه خلیج فارس حاضر شدند.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین نشست رویداد بزرگ طلایه‌داران شکوه خلیج فارس با حضور مسئولان سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، روسا، دبیران و برخی از مسئولین فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، والیبال، روستایی، کشتی، همگانی در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی وزارت کشور برگزار شد.
 
امیرحسین محشتم رئیس کمیته فوتبال ساحلی در این جلسه اظهار داشت: سایر کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس با بهره‌گیری از ظرفیت ورزش‌های ساحلی و برگزاری رویدادهای ورزشی بین‌المللی، هدف‌های تهاجم فرهنگی، شیطنت‌ها و سوء استفاده‌های رسانه‌ای خود را در این چند سال دنبال کرده‌اند. ما بایستی تلاش کنیم در حوزه‌ی ورزش‌های ساحلی با برگزاری رویدادهای بین‌المللی معتبر در تقویم سالانه سازمان جهانی، در حوزه‌ی فوتبال ساحلی یک تورنمنت ثابت برنامه‌ریزی کنیم و در این راستا گام برداریم.
 
وی افزود: طی سال‌های گذشته رویداد فوتبال ساحلی جام خلیج فارس با حضور باشگاه‌های مطرح اروپایی در بوشهر برگزار کردیم که در بعد نشاط اجتماعی و بازتاب فرهنگی کشور اهمیت به سزایی داشت اما سه سال است که به دلایلی این اتفاق رخ نداد. مانورهای اجتماعی نباید فقط به حوزه‌ی داخلی ختم شود، بلکه باید به جای پراکنده‌کاری و ساخت مجموعه‌های کوچک یا ناقص در هر نقطه یک مجموعه ساحلی متمرکز با استاندارد بهره‌برداری بالا در سطوح ملی و بین المللی ساخته شود تا بتوانیم میزبان رقابت های معتبر و مهم باشیم.
 
احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی نیز با بیان اینکه فدراسیون فوتبال از هر رویدادی که باعث اعتلای نام ایران و ایجاد حس مطلوب اجتماعی شود استقبال می‌کند، گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ما ایرانیان است و خانواده فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال همواره با تمام وجود از ارزش‌های ملی دفاع کرده و برای مشارکت در هر اقدام خلاقانه‌ای دیگری از جمله این رویداد اعلام آمادگی می‌کند.
 
وی بیان داشت: گام برداشتن به سمت یک مینی‌المپیک با عنوان خلیج‌فارس با محوریت ورزش محبوبی چون فوتبال ساحلی در کنار کار رسانه‌ای هوشمندانه می‌تواند ضمن خاموش کردن برخی اقدامات چون خلق نام‌های جعلی، به توسعه ورزش قهرمانی و ایجاد اشتیاق عمومی برای حرکت به سمت ورزش همگانی در خط ساحل جنوبی کشور کمک کند.
 
گفتنی است رویداد بزرگ طلایه‌داران شکوه خلیج‌فارس با هدف ارتقای نشاط اجتماعی با انجام مسابقات ورزشی رشته‌های ساحلی در چهار استان جنوبی کشور؛ خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در بهمن‌ماه سالجاری برگزار خواهد شد.
ارسال نظر
قاب خاطرات
گزارش تصویری
ویدئوها
آخرین اخبار

اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان

شکست تیم ملی جوانان مقابل بزرگسالان هوادار

گزارش تصویری از دیدار دوستانه تیم‌ملی جوانان و‌ هوادار

تصاویری از برگزاری نشست هماهنگی و هم اندیشی لیگ برتر فوتسال بانوان

برگزاری نشست هماهنگی و هم اندیشی لیگ برتر فوتسال بانوان

تصاویری از مراسم تجلیل از مدال آوران

اعلام اسامی محرومان هفته سی ام لیگ یک

ابلاغیه کمیته اخلاق

مراسم اختتامیه فستیوال زیر 12 سال جنوب استان (بلوچ کاپ)

برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش ایران در سال ۱۴۰۲

پربازدیدترین ها

مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت های زیر 23 سال آسیا

داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند

داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند

صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال فرداد بازرگانی کاشمر

جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی

۴۱ بازیکن در لیست نفرات تیم جوانان قرار گرفتند

تصاویری از حضور تیم داوری ایران در فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا

تمرین فشرده تیم ملی جوانان ایران زیر بارش باران و رنگین کمان

وداع با مردی که صدایش، امضایش بود!