به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری سرپرست کمیته آموزش و احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال مدرسان این کارگاههای آموزشی بودند که با استقبال مربیان فعال فوتبال پایه استان خراسان رضوی همراه شد.
در بخش نخست این کارگاه احسان محمدی با موضوع «پرسونال برندینگ» ویژه مربیان فوتبال به تدریس پرداخت.
وی با اشاره به نقش و جایگاه مربیان در کسب و کار فوتبال و همچنین ضریب نفوذ آنها در افکار عمومی، مولفههای تاثیرگذار در حوزه برندسازی شخصی مربیان را تشریح کرد.
رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال گفت: آنچه از تصویر یک مربی در ذهن عموم مردم شکل میگیرد صرفاً دستاوردهای ورزشی نیست، بلکه ادبیات، پوشش، گفتار و حتی کنشهای غیرورزشی هم در محبوبیت برند یک مربی نقش دارند که در فوتبال ما کمتر به صورت آکادمیک و هدفمند به آن پرداخته میشود.
در ادامه ابراهیم شکوری در خصوص «اخلاق حرفهای مربیان» با استناد به دستورالعملهای اخلاقی فیفا تدریس کرد.
سرپرست کمیته آموزش با اشاره به رویکرد این کمیته در دانشافزایی مربیان گفت: هیچ گامی در فوتبال کوچک نیست، اگر قصد دارید مربیگری را به عنوان رهبری بازیکنان و تیم پی بگیرید لازم است به صورت پیوسته مباحث روز را یاد بگیرید و به فلسفه کاری و سبکی که در پیش میگیرید وفادار بمانید.
شکوری در ادامه با ذکر مثالهایی به اراده جدی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مبارزه با پدیدههای شوم نژادپرستی، تبانی، شرطبندی، دوپینگ و … اشاره کرد.
گفتنی است در پایان این کارگاه از مربیان و پیشکسوتان استان خراسان رضوی که دستاوردهای شایانی داشتند تجلیل به عمل آمد.