فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

تعداد بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۲۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳

مهدی: دستورالعمل بازی رو در رو را قبل از شروع فصل به باشگاه‌ها ابلاغ کردیم

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: بحث مربوط به تعیین تیم قهرمان در صورت تساوی امتیازها با توجه به بازی رو در رو را قبل از فصل به باشگاه‌ها ابلاغ و در آبان بار دیگر روی آن تاکید کردیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، ، سهیل مهدی درمورد نشست امروز مسئولان سازمان لیگ با مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: برای ما جای تشکر دارد که ریاست فدراسیون و رئیس مجمع سازمان لیگ در این سازمان حضور یافتند‌. همواره در خدمت بهاروند و کشوری‌فرد درمورد مباحث مربوط به برگزاری مسابقات هستیم. باید برخی مسائل را به گمانه زنی می‌گذاشتیم و یکی از این موارد مرتبط به زحمات همکاران ما در نقل و انتقالات و روابط عمومی است. باید پس از اتمام این فصل، فصل بعد را بهتر از فصل بعد آغاز کنیم.
وی افزود: از این رو برخی موارد کلان مدنظر ریاست فدراسیون و رئیس سازمان لیگ بود مورد بررسی قرار داده و نکات مهم به ما منتقل شد. موظف هستیم در این رابطه برنامه‌ریزی خود را دقیق‌تر کنیم تا فوتبال بهتری را به خانه‌ها ببریم.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درپاسخ به این سوال که چرا مصوبات ابلاغی به باشگاه‌ها در همان ابتدا رسانه‌ای نمی‌شود تا مانند بحث مربوط به تعیین تیم قهرمان در صورت تساوی امتیازها حاشیه‌ساز نشود، توضیح داد: نمی‌دانم چرا حاشیه به وجود می‌آید. روز اولی که لیگ شروع نشده و هیچ تیمی به زمین نرفته، این دستورالعمل به باشگاه‌ها ابلاغ شد. اگر مورد یا موضوعی بود، باید همان زمان درباره‌اش بحث می‌شد. خوشبختانه ۳ ماه قبل یعنی در آبان سال گذشته این مصوبه و برخی موارد مهمی که در طول فصل باید به آن پرداخته شود، به باشگاه‌ها یادآوری کردیم. مثلا گفتیم دستورالعمل رنگ لباس به چه شکلی باید رعایت شود. یا باید با کمتر از ۳ ملی‌پوش در مسابقات شرکت کنید.


مهدی ادامه داد: نکات مهم و کلیدی دستورالعمل برگزاری مسابقات را ابتدای فصل به تمام باشگاه‌ها به شکل تیتروار و در قالب یادآوری اعلام می‌کنیم. در این دستورالعمل این نکته نیز ذکر شده بود امسال بنابر تفسیر  کمیته تدوین مقررات چه نکاتی درمورد بازی رو در رو وجود دارد. این موضوع یک مصوبه بود که نیاز به مصوبه داشت. در کل دنیا همین شرایط است. کمیته تدوین مقررات این کار را انجام داد و ما هم در ابتدای فصل به باشگاه‌ها ابلاغ کردیم. مجدد به واسطه مهم بودنش در آبان آن را به باشگاه ها تاکید کردیم اما اکنون که به پایان فصل نزدیک می‌شویم با توجه به بحث‌های مربوط به هواداران و چالش‌های شیرین رسانه‌ای به آن پرداخته شده است‌. تصمیمی را برای تیمی نگرفتیم. قبل از شروع لیگ یک موضوع مصوب را به باشگاه‌ها اعلام کردیم در شرایطی که هیچکس نمی‌دانست جدول چه شرایطی دارد یا بازی رو در روی تیم‌ها به چه شکل است.

قاب خاطرات
گزارش تصویری
ویدئوها
آخرین اخبار

داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند

تمرین فشرده تیم ملی جوانان ایران زیر بارش باران و رنگین کمان

پایان سفر رئیس و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال

پیگیری تمرینات تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران در اردوی کرج

اعلام رای کمیته استیناف

مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 

حضور رئیس فدراسیون فوتبال در گلزار شهدای کرمان

دعوت از سرمربی فولاد خوزستان به کمیته انضباطی

پربازدیدترین ها

قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت های زیر 23 سال آسیا

داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد

اسامی داوران هفته بیست و نهم لیگ دسته اول اعلام شد

مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

تصاویری از جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا

تاریخ سازی تیم ملی افغانستان با صعود به جام جهانی

تغییر داور چهارم یک بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر

تصاویری از دوره دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی

گزارش تصویری از بازگشت تیم‌ملی دختران زیر ۱۸ سال پس از قهرمانی در تورنمنت کافا

۴۱ بازیکن در لیست نفرات تیم جوانان قرار گرفتند