فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

تعداد بازدید: ۲۲۶۷
کد خبر: ۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
گفت و گو با سرپرست دبيركلى فدراسيون فوتبال

عبور از شرايط بحرانى با اتحاد و همدلى

سرپرست دبيركلى فدراسيون فوتبال معتقد است عبور از مشكلات و موانع بدون وفاق و اتحاد همه جانبه جامعه فوتبال امكان پذير نخواهد بود.

عبور از شرايط بحرانى با اتحاد و همدلى


به گزارش سايت فدراسيون مهدى محمد نبى كه پيش از اين نيز به مدت هفت سال سابقه دبيركلى فدراسيون فوتبال را داشته در نخستين مصاحبه پس از بازگشت به فدراسيون گفت:جا دارد ابتدا از حسن اعتماد سرپرست محترم و هيات رييسه فدراسيون تشكر كنم و همچنين به سرپرست سابق دبيركلى آقاى شكورى خسته نباشيد بگويم كه همه تلاش خودشان را در اين مدت براى تحقق اهداف فدراسيون به كار بستند. همچنين در اين شرايط ويژه براى عموم هم وطنان عزيز آرزوى سلامتى دارم و اميدوارم ملت شريف ايران با عمل به توصيه هاى پزشكى ازاين بحران بى سابقه به سلامت عبور كند.
نبى با تشريح برنامه هاو اهداف مورد نظر در فدراسيون فوتبال افزود:بيش از صحبت كردن و حرف زدن بايد به دنبال عمل گرايى براى خروج فوتبال از شرايط موجود باشيم. به اعتقاد من بايد در كوتاه ترين زمان ممكن برنامه هاى اجرايى و عملياتى فدراسيون را در چهار حوزه و در قالب يك طرح كوتاه مدت ويژه دنبال كنيم. ابتدا موضوع مهم اصلاح اساسنامه و برگزارى مجمع فوق العاده همچنين طى مراحل و تاييديه هاى مورد نياز در اولويت فعاليت ها قرار دارد. اين اقدام بايد با توجه به الزامات فيفا همينطور قوانين و مقررات كشور و مطالبات جامعه فوتبال به شكل دقيق و كارشناسى صورت پذيرد تا زمينه لازم براى برگزارى انتخابات فراهم شود.
سرپرست دبيركلى فدراسيون در تشريح دومين بخش از برنامه كوتاه مدت عملياتى گفت:حل مشكلات مالى فدراسيون به صورت اضطرارى و فورى اولويت ديگرى است كه بايد از طريق منابع مورد نظر در كوتاه ترين زمان ممكن انجام شود. با توجه به تجربه حضور در جايگاه دبيركلى فدراسيون معتقدم راه حل اجرايى و عملياتى براى تامين منابع مورد نياز و عبور از چالش هاى مالى فعلى وجود دارد و با تعامل و هم گرايى مى توانيم از تنگناى مالى موجود در اين مقطع عبور كنيم.
نبى همچنين اضافه كرد:ساماندهى تيم هاى ملى همچنين رسيدگى به مشكلات اين تيم ها از ديگر موضوعات و اولويت هايى است كه در برنامه كوتاه مدت مورد توجه قرار دارد. روند سازمان دهى ، برنامه ريزى و اجراى برنامه هاى آماده سازى تيم ها بايد پس از بحران كرونا به سرعت دنبال شود و با تمام قوا تيم هاى ملى را براى حضور در رويدادهاى پيش روى آماده كنيم. همچنبن لازم است در چهارمين بخش از برنامه كوتاه مدت تعامل نزديك و سازنده با نهادهاى بالادستى داخلى و خارجى را به بهترين شكل و با در نظر گرفتن منافع ، اعتبار و جايگاه بين المللى فوتبال ايران دنبال كنيم.در اين بين موضوع ترميم و تقويت كميته ها و دپارتمان هاى فدراسيون هم از اهميت ويژه اى برخوردار است تا به وظايف و مسئوليت هاى خود در بهترين شرايط عمل كنند.
مهدى محمد نبى در پايان گفت:حل مشكلات فعلى فدراسيون فوتبال در گرو تعامل و همكارى همه جانبه كليه دستگاههاى مسئول همچنين خانواده بزرگ فوتبال كشور است. اداره فوتبال بدون اتحاد، همدلى و همراهى فرد فرد خانواده فوتبال ممكن نيست.در اين مقطع حساس و شرايط ويژه جايى براى اختلاف و جناح بندى هاى مختلف نيست بلكه لازم است در راستاى حفاظت از منافع و اعتبار فوتبال ايران متحد و همراه باشيم.

ارسال نظر
قاب خاطرات
گزارش تصویری
ویدئوها
آخرین اخبار

گزارش تصویری از دیدار تیم های سپاهان اصفهان و استقلال ملا‌ثانی

سلام یوزهای ایرانی به فینال آسیا

تصاویری از دیدار تیم های چادر ملو و مس کرمان

صحبت های تانیا جهانشاهی بازیکن تیم‌ملی دختران زیر ۱۸ سال پس از برتری مقابل تاجیکستان

گزارش تصویری از دیدار تیم های هوادار و‌ مس سونگون

گزارش تصویری از دیدار تیم های گل گهر و فجر سپاسی

گزارش تصویری از دیدار تیم های ملوان و سایپا

گزارش تصویری از دیدار تیم های آلومینیوم اراک و‌ پرسپولیس

صحبت های مریم جهان نجاتی سرمربی تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال پس از برتری مقابل تاجیکستان

سعید احمدعباسی: ما اينجاييم تا قهرمان شويم

پربازدیدترین ها

تصاویری از گرم کردن تیم ملی ایران قبل از بازی با کویت

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

محرومیت و جریمه نقدی برای دروازه بان استقلال

گزارش تصویری از دیدار تیم های ملی جوانان بانوان ایران و ترکمنستان

داوران یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند

اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان

اعلام رای انضباطی اسماعیلی فر

گزارش تصویری بازی تیم ملی فوتسال ایران و کویت (بخش اول)

میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد

گزارش تصویری از دیدار تیم ملی دختران زیر ۱۵ سال و مهر عظام