فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

تعداد بازدید: ۶۷۲
کد خبر: ۱۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

آرأی کمیته استیناف

کمیته استیناف آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون،

*در خصوص استیناف باشگاه عقاب مهر تبریز نسبت به رأی شماره ۱۸۵۵ که به موجب آن قرار رد دعوی بدلیل عدم پرداخت هزینه تجدیدنظرخواهی و رفع نقص در مهلت مقرر صادر شده اعلام کرد تیم عقاب مهر تبریز را بدلیل مسئول شناختن در عدم برگزاری مسابقه با تیم زرین پوشان قائم شهر در مورخ ۱۴۰۲/۸/۲۴ با نتیجه سه بر صفر و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌شود. رأی صادره قطعی است.

*در خصوص استیناف فرهاد شیبانی سرمربی باشگاه ستارگان سرخ تهران نسبت به رأی شماره ۳۸۸۵ که به موجب آن حکم به محرومیت ۲۴ ماهه نامبرده از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و یک میلیارد ریال جریمه نقدی بدلیل بدرفتاری نسبت به داور بازی در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم عقاب تبریز و ستارگان سرخ تهران از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور در مورخ ۱۴۰۲/۴/۳۱ داده شده بود، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده  و مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌شود. رأی صادره قطعی است.

*در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی یزد لوله نسبت به رأی شماره ۳۹۳۴ مورخ ۱۴۰۲/۵/۱۷ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به بازنده اعلام شدن با نتیجه سه بر صفر و پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل مسئول شناختن در ناتمام ماندن مسابقه در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم پارسه باغملک و یزد لوله از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور در مورخ ۱۴۰۲/۴/۳۱ صادر شده بود، نظر به اینکه برابر ماده ۹۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال در صورت تعارض بین گزارشات مقامات رسمی در خصوص موضوعات داخل زمین ملاک نظر داور مسابقه می‌باشد و در نهایت تیم یزد لوله برابر گزارش داور مسابقه از ادامه بازی خودداری کرده است؛ بنابراین با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌شود. رأی صادره قطعی است.

*در خصوص استیناف محمدرضا سلیمانی با وکالت سید مهدی محمودی به طرفیت باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان نسبت به رأی شماره ۳۹۲۹ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محرومیت چهار ماهه تجدیدنظرخواه از  شرکت در بازی‌های رسمی (باشگاهی و ملی) و پرداخت پنجاه میلیارد ریال بابت غرامت و ۱/۹۰۷/۵۰۰/۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق تجدیدنظرخوانده به لحاظ فسخ غیر موجه قرارداد استخدامی دو ساله مورخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ صادر شده است.

 نظر به ملاحظه محتویات پرونده و صرف نظر از بیان علت فسخ قرارداد از سوی بازیکن تجدیدنظرخواه در فرم مربوط از آنجائیکه نامبرده سرباز وظیفه و معداعزام بوده است که با این وصف مستند به ضمیمه چهار مقررات نقل و انتقالات بازیکنان حق بازی در باشگاه‌های غیر نظامی نداشته و بالتبع قرارداد منعقده به خودی خود منفسخ و بازیکن مکلف به حضور در باشگاه نظامی است لذا مقصر در واقعه نیست.

 از این رو، مستنداً به ماده ۱۷ آئین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال با وارد تشخیص دادن تجدیدنظرخواهی ضمن نقض دادنامه تجدیدنظرخواسته حکم بر بطلان دعوی خواهان بدوی صادر و اعلام می‌شود. این رای قطعی است.

 

 

 

قاب خاطرات
گزارش تصویری
ویدئوها
آخرین اخبار

برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک اعلام شد

رونمایی از جام قهرمانی مسابقات جام حذفی+عکس

گزارش تصویری از بازگشت تیم‌ملی دختران زیر ۱۸ سال پس از قهرمانی در تورنمنت کافا

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد

تغییر داور چهارم یک بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر

با استقبال مسولان فدراسیون؛کاروان تیم ملی زیر 18 سال بانوان ایران وارد ایران شد

داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد

پیام تبریک وزیر امور خارجه بابت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر 17 سال دختران

تبریک رییس فیفا برای قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

پربازدیدترین ها

تصاویری از گرم کردن تیم ملی ایران قبل از بازی با کویت

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

محرومیت و جریمه نقدی برای دروازه بان استقلال

بهروز عظیمی: قرقیزستان با برزیل هیچ فرقی برای ما ندارد/سطح مسابقات فوق‌العاده بالاست

گزارش تصویری از دیدار تیم های ملی جوانان بانوان ایران و ترکمنستان

داوران یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند

گزارش تصویری بازی تیم ملی فوتسال ایران و کویت (بخش اول)

اعلام رای انضباطی اسماعیلی فر

میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد

گزارش تصویری از دیدار تیم ملی دختران زیر ۱۵ سال و مهر عظام