فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

تعداد بازدید: ۱۴۹۴
کد خبر: ۱۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

«مردم» برنده دیدار‌های دوستانه تیم ملی فوتسال در لارستان

مجموعه اتفاقاتی که در لار با حضور تیم ملی فوتسال رخ داد، می‌تواند به عنوان یک الگوی حرفه‌ای از هواداری در ورزش تعریف شود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احسان محمدی، رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی که برای برگزاری این دو دیدار در لار حضور داشت گفت: مجموعه اتفاقاتی که در لار با حضور تیم ملی فوتسال رخ داد، می‌تواند به عنوان یک الگوی حرفه‌ای از هواداری در ورزش تعریف شود.

محمدی گفت: رویکرد فدراسیون در تمرکززدایی از تیم‌های ملی در راستای مسئولیت اجتماعی فوتبال است، اینکه تیم ملی فقط متعلق به «تهران» نیست و همه مردم در گوشه گوشه کشور حق دارند بازی‌های تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را از نزدیک ببینند. قطعاً در خصوص موضوعاتی مانند هتلینگ، برگزاری برابر استانداردهای بین‌المللی و جابجایی مشکلاتی داریم که کار عوامل فدراسیون را دشوار می‌کند اما ماموریت ما در این سفر فقط برگزاری بازی نبود، وظیفه داشتیم به عوامل محلی بازی اطمینان بدهیم که کنار آنها هستیم و پروتکل‌های پزشکی، هواداری، نشست خبری پیش و پس از بازی، چگونگی اجرای شمارش معکوس مسابقه از لحظه ورود تیم‌ها تا ترک استادیوم توسط هواداران و ... آموزش بدهیم که خوشبختانه هر دو مسابقه با همکاری عوامل نظامی و انتظامی، هواداران و سایر مسئولان استانی در استاندارد مطلوبی برگزار شد.

«مردم» برنده دیدار‌های دوستانه تیم ملی فوتسال در لارستان

محمدی با اشاره به صحبت‌های هر دو سرمربی ایران و روسیه گفت: تشکر از مردم و میزبانی جملات مشترک سرمربیان و بازیکنان هر دو تیم بود، در واقع مردم لارستان در میزبانی آنچنان سخاوتمندانه، محترم، غیررنگی و بدون توجه به نتیجه بازی رفتار کردند که برای بسیاری از ما آموزنده بود.

«مردم» برنده دیدار‌های دوستانه تیم ملی فوتسال در لارستان

«مردم» برنده دیدار‌های دوستانه تیم ملی فوتسال در لارستان

رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال گفت: حضور محترم و موقرانه بانوان در استادیوم بدون کوچکترین مشکل، یک دقیقه سکوت به احترام شهدای فاجعه تروریستی راسک، طراحی اتوبوس ویژه مسابقه، استفاده بازیکنان از چفیه به منظور حمایت از مردم غزه، تقدیر از وحید شمسایی به پاس سالها افتخارآفرینی برای فوتسال ایران در جهان و آسیا، تکریم یکی از خانواده‌های قربانی حادثه تروریستی شاهچراغ با حضور وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال، تجلیل از مسعود مقیم مربی تیم نوجوانان که با این تیم در جام جهانی خوش درخشید، اجرای برنامه‌های متنوع از قبیل حرکات نمایشی با توپ، گروه‌های سرود محلی، زمینه‌سازی برای حضور معلولان در ورزشگاه، فضاسازی محیطی جذاب در سطح شهر و تشویق تیم ملی روسیه توسط لاری‌ها از جمله اتفاقاتی بود که این دو دیدار را به یک مسابقه فرا ورزشی تبدیل کرد.

«مردم» برنده دیدار‌های دوستانه تیم ملی فوتسال در لارستان

محمدی در پایان با اشاره به پوشش کامل و لحظه لحظه حواشی این مسابقه از سوی روابط عمومی فدراسیون در سایت رسمی، شبکه‌های اجتماعی و همکاری با خبرنگاران ملی و محلی بیان داشت: در هر دو مسابقه بیش از 6 هزار هوادار در استادیوم زیبای طوبی حاضر شدند و هزاران علاقمند به دلیل محدودیت فضا پشت درها ماندند، یکی دیگر از اهداف فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان ایجاد نشاط اجتماعی و شور و هیجان در میان مردم بود که محقق شد و خوشحالیم که «مردم» برنده این دو دیدار دوستانه شدند. 

 

«مردم» برنده دیدار‌های دوستانه تیم ملی فوتسال در لارستان

 

«مردم» برنده دیدار‌های دوستانه تیم ملی فوتسال در لارستان

 

 

قاب خاطرات
گزارش تصویری
ویدئوها
آخرین اخبار

تصاویری از اختتامیه دوره دانش افزایی ناظران داوری فوتبال ساحلی

همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال (قسمت اول)

حمایت امیر قلعه نویی از تیم ملی فوتسال

تغییر زمان یک مسابقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر

برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج

گزارش تصویری نشست خبری سرمربی و بازیکن تیم ملی فوتسال ایران

محمدحسین درخشانی: ما عاشق بازی جلوی تماشاگران هستیم

وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم

گزارش تصویری از دیدار تیم های سپاهان اصفهان و استقلال ملا‌ثانی

سلام یوزهای ایرانی به فینال آسیا

پربازدیدترین ها

تصاویری از گرم کردن تیم ملی ایران قبل از بازی با کویت

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

محرومیت و جریمه نقدی برای دروازه بان استقلال

گزارش تصویری از دیدار تیم های ملی جوانان بانوان ایران و ترکمنستان

داوران یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند

اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان

اعلام رای انضباطی اسماعیلی فر

گزارش تصویری بازی تیم ملی فوتسال ایران و کویت (بخش اول)

بهروز عظیمی: قرقیزستان با برزیل هیچ فرقی برای ما ندارد/سطح مسابقات فوق‌العاده بالاست

میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد